Veebipoe www.haku.ee/epood/ (edaspidi Veebipood) omanik on Shiki OÜ (registrikood 12925163), asukohaga Harjumaa, Tallinn, Maisi tn 21, 10317.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast, postiautomaati saadetava paki mõõtmetest ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda: pangaülekandega turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Pangaülekandega
- Ise kohaletumisega aadressile Lätte 6, Tallinn (T-L kl 18.00-22.00, riiklikel pühadel suletud).
Tasumine pangaülekandega
Kui tellimus on tehtud, peale lingi „Esita tellimus“ vajutamist edastame kohe Ostja e-posti aadressile kinnituse/arve, mille alusel saate tasuda. Tasumata tellimuse tühistatakse 3 päeva möödudes.
Pangaülekandega tasumisel märkige selgitusse kindlasti arve number.
Arve palume tasuda: Shiki OÜ Swedbank AS, EE691010220246914225
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
- Tasumine kauba kättesaamisel
Juhul kui kaubale on võimalik järgi tulla väljastuspunkti (aadressil Lätte 6. Tallinn) ja Ostja valib kauba kättesaamiseks nimetatud viisi, ei lisandu kauba hinnale kättetoimetamise tasu.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse Eesti Vabariigi piires.
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Tellimust on võimalik kätte saada Jaapani restoranist Haku, aadressil Lätte 6, Tallinn (telefon 56314547) Väljastuspunktis toimub toodete väljastamine T-L 18.00-22.00 (riiklikel pühadel suletud) või tellimus saadetakse kliendi poolt määratud aadressile postiautomaati. Tellimus väljastatakse isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja Tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Müüja jätta tooted väljastamata;
- Itella SmartPOST pakiautomaatide vahendusel Eesti Vabariigi piires;
- Omniva pakiautomaatide vahendusel Eesti Vabariigi piires.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
Kui Klient ei ole pakil 7 päeva jooksul järgi käinud, tagastatakse see Shiki OÜ-le. Kui pakk on saatjale tagastatud, tuleb paki kättesaamiseks Kliendil tasuda tagastamise ja uuesti saatmise postikulu (st. kahekordne postikulu). Juhul, kui Klient ei avalda 2 nädala jooksul pärast paki tagastamist soovi paki kättesaamiseks, tühistatakse tellimus ning tagastatakse Kliendile tellimisel tasutud summa, millest on maha arvatud kahekordne postikulu (saatmise ja tagastamise eest).
Taganemisõigus
Toidukaup ei kuulu tagastamisele.
Tarbijal ei ole taganemisõigust.
Selgitus: 14-päevane tagastusõigus ei kehti muu hulgas: kiiresti riknevate või vananevate kaupade puhul (toit).
Lisainfo: 14-päevane taganemisõigus
Pretensiooni esitamise õigus
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel alates kauba kättesaamisest pöörduda hiljemalt 14 tööpäeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@haku.ee või helistada telefonil: 55650227.
Ostja võib toodet tarbida ainult kuni selle pakendil märgitud kasutusaja lõpuni. Shiki OÜ ei vastuta kahju eest, mille klient on põhjustanud toote sobimatu tarbimise või säilitamise tõttu.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@haku.ee või helistada telefonil: 55650227
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Shiki OÜ
Maisi 21, Tallinn 50407, Eesti
Reg kood: 12925163
Tel: +372 55650227
info@haku.ee